حاجی‌بگلو: تصمیم‌گیری درباره تمدید دوره شوراها در انتظار مجلس است | هفت ساله شدن شوراها، در دولت نیز موافقانی دارد مشروح سیاست‌های شورای شهر مشهد در حوزه حمل‌ونقل شهری برگزاری دهمین دوره انتخابات هیئت‌مدیره سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی (۶ دی ۱۴۰۳) کاسب قدیمی محله سرشور: ما وسط تاریخ مشهدیم شهردار مشهد مقدس: ۴۵ کلان‌پروژه در‌حال‌اجرا تا پایان دوره ششم مدیریت شهری، به بهره‌برداری می‌رسد + فیلم هر سفر مترو در مشهد ۱۸ هزار تومان هزینه دارد افزایش ۲برابری پلاک‌های فعال خودرو در مشهد طی ۵ سال | کاهش حوادث ترافیکی فاز نخست خط ۳ قطارشهری مشهد تا پایان ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد توضیحات رئیس شورای شهر مشهد درباره برخی موضوعات مربوط به صحن علنی روز گذشته (۵ دی ۱۴۰۳) هوای کلانشهر مشهد برای ششمین روز پیاپی، آلوده است (۶ دی ۱۴۰۳) نایب‌رئیس کمیسیون عمران شورای شهر مشهد: تغییر کیفیت و ظاهر معابر شهر هدیه ناقابل مدیریت شهری است | ورود ۶۰ ناوگان جدید خط یک قطارشهری از یک‌سال‌ونیم آینده نگاهی به واقعه آتش‌سوزی ندامتگاه مشهد در ۵ دی ماه ۱۳۵۷ | آزادی با شورش زندانیان بند ۲ اجرای طرح آبرسانی، مسیر تردد در یک‌ منطقه از مشهد را به مدت ۵ روز مسدود کرد ظرفیت‌های مشهد، بازتاب‌های بین‌المللی دارد راهکار‌هایی برای کاهش خسارات بلایای طبیعی در شهر‌ها رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: اقدامات شورای شهر درخصوص تسهیل زیست عفیفانه بانوان، قابل‌دفاع است | مدیریت شهری در بحران سرما، عملکرد ارزشمندی داشت ممنوعیت ورود خودروهای سنگین به شهر مشهد رعایت نمی‌شود | وقتی کامیون‌ها قوانین را زیر چرخ هایشان له می‌کنند افزایش سرمایه شهرداری مشهد در بانک شهر مروری بر وضعیت پایگاه‌های چندمنظوره شهرداری مشهد به بهانه روز ایمنی در برابر زلزله | پناهگاهی برای روزهای بحرانی ضرورت نظارت بر ساخت‌و‌ساز‌ها برای داشتن شهری ایمن و مقاوم صدور بیش از ۵۴۶ هزار مجوز بهره‌برداری از غرفه‌‌بازار‌های سیار شهرداری مشهد
سرخط خبرها

راه‌اندازی قطارهای فوق‌العاده در مشهد برای رفاه حال مسافران 

  • کد خبر: ۱۴۵۱۷۸
  • ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۱
  • ۱
راه‌اندازی قطارهای فوق‌العاده در مشهد برای رفاه حال مسافران 
مدیر روابط عمومی راه‌آهن مشهد گفت: در حال برنامه‌ریزی قطارهای فوق‌العاده هستیم تا این قطارها مسافران متقاضی را جابه‌جا کنند. 

جواد معراجی‌فرد در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، درباره وضعیت کنونی تردد قطارهای مشهد اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته از ۲۷ شهر و مرکز استان در قالب ۸۰ رام قطار مسافری ۳۹ هزار مسافر از طریق راه‌آهن جابه‌جا شده است.

وی ادامه داد: وضعیت دمایی بسیار سختی را تجربه کردیم. برخی قطارها به‌دلیل برودت هوا دچار نقص فنی شدند و به همین واسطه، برنامه حرکتی برخی قطارها تغییر کرد.

معراجی‌فر تصریح کرد: بر همین اساس، ظرفیت‌های راه‌آهن برای جابه‌جایی مسافران بسیج شد و اکنون وضعیت تردد قطارها به حالت عادی بازگشته است.

مدیر روابط عمومی راه‌آهن مشهد اضافه کرد: البته برنامه سفر تعدادی از قطارها تغییر کرد که از طریق سامانه پیامکی به مسافران اطلاع‌رسانی شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
0
0
بیست و سوم دی ماه من و خانواده ام بلیط بازگشت قطار از مشهد به تهران داشتیم ساعت حرکت قطار ۱۲/۳۵شب بود که با ارسال پیامک اطلاع دادند دو ساعت تاخیر داریم.بعد از مراجعه به راه آهن با صحنه ازدحام بیشمار جمعیت در سالن های راه آهن مواجه شدیم سالنی سرد مملو از جمعیت خردسال و سالمند و میانسال بعد از ساعتها معطلی اعلام کردند حرکت قطار به فردا موکول شده اکثریت مردم مثل ما دیگر جایی برای بازگشت نداشتند تمام شهر مسهد برودت سرمل و یخ زدگی بود و مسافران سرگردان .به ناچار با تاکسی داخل راآهن مبلغ چهار میلیون پرداخت کردیم تاکسی بدون بخاری ۳ صبح به سمت تهران حرکت کرد امتاسفانه هیچ گونه نظارتی نبود هر راننده با هر نرخی که دلش میخواست مسافران مستاصل را که چاره ای جز بازگشت نداشتند را با بدترین شرایط بدون ثبت در سیستم سوار ماشین میکردند .من و همراهان کارمند هستیم این هزینه سنگین رو پرداخت کردیم با امکانات زیر صفر به تهران رسیدیم.
نکته قابل تامل این است که مسئولین راه آهن که شرایط وحشتناک جوی را میدانستند اصلا نباید بلیط به کسی میفروختند تا در این هفته وحشتناک کسی به مشهد سفر نکند و این موج عظیم مشکبات هم بوجود نمیامد.
هزینه بلیط هنوز برگردانده نشده .چهار میلیون هم قرض گرفتم کرایه برگشت را دادم و بماند ساعتها لنتظاری که در راه آهن در شرایط اسف بار کشیدیم .
اندکی تامل و برنامه ریزی و تغییر شیوه مدیریتی و تغییر نگاه به وضعیت مردم این افتضاح را به بار نمی آورد.که متاسفانه رسانه ملی هیچ صحنه ای از آوارگی مردم در راه آهن و هزاران مشکل دیگر را به تصویر نکشید.
من ۲۳ دی ماه شاهد بدترین سفر زندگیم شدم درد مردم آواره و خودمان در فضای یخ بسته بدون امکانات
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->